STUTTGART VIDEOPRODUKTION Tvorca video obsahu Výroba videoreportáží kameraman

Domovská stránka Služby Ceny Prehľad projektu Kontaktná osoba

Z našich početných výsledkov z viac ako 20 rokov video produkcie

Diskriminácia v školách - List od občana okresu...

Vaša podpora je potrebná! ... »

Ministerstvo školstva minulý týždeň oznámilo, že sme pandémiu prekonali dobre, že nie sú žiadne špinavé deti, že neexistujú žiadne zaostalé učebné materiály, že všetko ide skvele. Takže poznám ďalšie správy. Toto dieťa má diagnostikovanú poruchu správania na diaľku alebo sociálno-emocionálne poruchy. Keď hypochonderi začali s opatreniami, chlapec bol niekoľkokrát testovaný bez súhlasu rodičov.

STUTTGART VIDEOPRODUKTION - špičková kvalita a za najlepšiu cenu - profesionálny záznam koncertov, podujatí, diskusií, divadelných predstavení...
na publikovanie na internete, TV, na BluRay, DVD

Vysoké očakávania napriek obmedzeným zdrojom?

Zvyčajne existuje nezlučiteľnosť medzi týmito možnosťami. STUTTGART VIDEOPRODUKTION je výnimkou a jedinou videoprodukčnou spoločnosťou, ktorá toto pravidlo vyvracia. Naše fotoaparáty sú najnovšou generáciou rovnakého typu s veľkými 1-palcovými obrazovými snímačmi. Ťažké svetelné podmienky nie sú žiadnou prekážkou pre prvotriednu kvalitu obrazu. Kamery možno ovládať na diaľku pomocou programovateľného motorizovaného nakláňania, čím sa znižujú náklady minimalizáciou pracovnej sily.

Môžeme pre vás pracovať okrem iného v nasledujúcich oblastiach

Paralelné nahrávanie videa s viacerými kamerami (produkcia videa z viacerých kamier)

STUTTGART VIDEOPRODUKTION je váš partner, pokiaľ ide o nahrávanie z viacerých kamier a produkciu videa. Používajú sa profesionálne fotoaparáty rovnakého typu. Kamery rovnakého typu zabezpečujú rovnakú kvalitu obrazu pre každý obrázok alebo nastavenie fotoaparátu. Úprava videa sa vykonáva pomocou profesionálneho softvéru na vysokovýkonných počítačoch. Ako jeden z mála producentov videa dokáže STUTTGART VIDEOPRODUKTION produkovať videá v rozlíšení 8K / UHD-II / UHDTV2 / 4320p.
Videozáznam z divadelných predstavení, koncertov, čítaní ...

Videozáznam koncertov, divadelných predstavení, čítačiek a pod. je samozrejme robený niekoľkými kamerami. Videozáznam z viacerých kamier umožňuje zaznamenať rôzne oblasti predstavenia z rôznych perspektív. Spoliehame sa na moderné kamery, ktoré sú diaľkovo ovládané. Kamery sú ovládané z centrálneho bodu s ohľadom na priblíženie, ostrosť a zarovnanie. Na ovládanie všetkých kamier stačí jedna osoba. Ďalší kameramani nie sú potrební.
Videoreportáže pre TV, streaming a internet

Vďaka dlhoročnej činnosti môžeme čerpať aj z bohatých skúseností v tejto oblasti. Výsledkom bolo niekoľko stoviek televíznych reportáží a videoreportáží. Táto aktivita viedla k rôznym miestam na rôzne témy. Témy siahali od aktuálnych správ a informácií až po kultúrne a športové podujatia, spoločenské podujatia a mnohé ďalšie. Naše bohaté skúsenosti vám umožňujú preskúmať všetky mysliteľné tematické oblasti, aby ste mohli vytvárať televízne reportáže a videoreportáže.
Videoprodukcia rozhovorov, okrúhlych stolov, diskusných podujatí a pod.

V závislosti od toho, čo klient chce a aká je situácia na mieste, niekoľko kamier sa využíva aj na rozhovory, kolá rozhovorov, diskusné akcie a pod. Dve kamery sú niekedy postačujúce, ak sa pýtajúci nemá zobrazovať na obrázku pri rozhovoroch len s jednou osobou. Samozrejme, spoliehame sa na metódu viacerých kamier, nakoľko ide o rozhovory a rozhovory s viacerými ľuďmi. Diaľkovo ovládateľné kamery by sa použili, ak ide o podujatie s publikom. Požadovaný čas možno skrátiť, ak sú videozáznamy rozhovormi a rozhovormi bez publika.
Úprava video a audio materiálu

Videozáznam udalostí, koncertov, rozhovorov a pod. je pochopiteľne len jednou stranou mince. Po nahrávaní videa je strih videa logickým ďalším krokom vo výrobe videa. Dôležitou súčasťou úpravy video materiálu je úprava a mixovanie zvukových stôp alebo zvukových stôp. Integrácia dodatočného textového a obrazového materiálu, ako aj integrácia log a reklamných reklám prebieha aj počas úpravy videa. Video materiál z vašich vlastných alebo iných zdrojov je možné jednoducho integrovať. Taktiež je možné upravovať, mixovať a masterovať zvukové stopy koncertných záznamov.
Malá séria CD, DVD a Blu-ray diskov

Môžeme Vám ponúknuť výrobu CD, DVD a Blu-ray diskov v malých sériách. Pokiaľ ide o archiváciu zvuku, videa a údajov, disky CD, DVD a Blu-ray ponúkajú jasné výhody. Pamäťové karty, pevné disky a USB kľúče nie sú navrhnuté tak, aby vydržali večne. Keďže disky Blu-ray, DVD a CD neobsahujú žiadne elektronické komponenty, táto potenciálna zraniteľnosť a príčina straty údajov chýba. Disky Blu-ray, DVD a CD sú skvelé na predaj, darovanie a archiváciu hudby, videí alebo súborov.

Výsledky a výstupy týkajúce sa video produkcie
Vianočný trh v Naumburgu s vrcholom: klzisko je otvorené! Rozhovor so Sylviou Kühlovou, mestskou manažérkou Naumburger Innenstadt eV

Vianočný trh v Naumburgu: klzisko ako vrchol okresu Burgenland. Rozhovor so Sylviou ... »
„Cierpinski v súťažnom režime“: Pohľad do zákulisia behu Himmelswege s Waldemarom a André Cierpinski

"Po stopách nebeských ciest": TV reportáž zo 7. Behu ... »
Weißenfels oslávil 20. výročie združenia PonteKö. O vzniku a rozvoji združenia hovorila v televíznej reportáži predsedníčka združenia Grit Heinke. Ako vyzerá podpora ľudí so zdravotným postihnutím v regióne vysvetlil v rozhovore aj Maik Malguth z miestneho manažmentu participácie okresu Burgenland.

Weißenfels oslávil 20. výročie združenia PonteKö. ... »
„Nábor zahraničných zamestnancov: TV reportáž z tlačovej konferencie vo Weißenfels“ Táto TV reportáž zhŕňa najdôležitejšie informácie z tlačovej konferencie „Connecting Burgenland“ vo Weißenfels o nábore zahraničných zamestnancov. Stefan Scholz z Burgenlandkreis Employment Agency a Lars Franke z HELO Logistics & Services referujú o príležitostiach, ktoré ponúka kariérne informačné centrum a pracovné centrum, a poskytujú pohľad na svoje vlastné skúsenosti so zahraničnými pracovníkmi.

„Nábor medzinárodných talentov: TV reportáž z tlačovej ... »
Osvetlenie bicyklov na jeseň, Uwe Pösniger, dvojkolesový gigant vo Weißenfels

Jesenná viditeľnosť na bicykli: Uwe Pösniger z ZweiradRiese vo Weißenfels ... »